Regulamin sklepu Fashion Planet

1.Postanowienia ogólne

Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu można zawsze znaleźć na naszej stronie pod adresem: www.f-planet.pl

Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.12.2014 i stanowi dokument określający zasady sprzedaży w sklepie internetowym pod adresem www.f-planet.pl. Wersja regulaminu obowiązująca do 24.12.2014 znajduje się TUTAJ.

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym pod adresem www.f-planet.pl Kupujący oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłki towaru oraz wystawienia stosownego dowodu zakupu, a sklep zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych rzeczy bez wad.

2. Właściciel sklepu internetowego

Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.f-planet.pl jest firma:

D.M.F. PLANET MAREK TOKARSKI

z biurem handlowym mieszczącym się w: Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn 

Nasza firma została zarejestrowana w:

Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej

NIP: 894-236-31-84

REGON: 932078354

mBank-nr konta: 12 1140 2004 0000 3702 4692 4944

Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem strony internetowej www.f-planet.pl, przez całą dobę, oraz w biurze handlowym mieszczącym się w Rajczynie nr 9. Przed wizytą w naszym biurze prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Telefon: 730-108-848, mail: f-planet@f-planet.pl

3. Ceny zawarte w sklepie

Wszystkie ceny znajdujące się na stronie sklepu www.f-planet.pl podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT.

Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

Ceny towarów podane na stronie www.f-planet.pl nie zawierają kosztów wysyłki.

Wszystkie produkty są nowe, bez wad fizycznych i prawnych.

4. Zamówienia i dostawa

Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie www.f-planet.pl, drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną email.

Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym oraz Sprzedającym - sklepem www.f-planet.pl

Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 12:00 (wysyłane za pośrednictwem kuriera) lub 12:30 (wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej) realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego. W przypadku zamówień z przedpłatą, wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedającego.

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.

www.f-planet.pl ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.

Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar na poprzez:

-przelew bankowy na konto sklepu, na przelew oczekujemy 4 dni robocze, brak wpłaty będzie skutkować anulowaniem zamówienia

-szybka płatność internetowa PayU

-płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel).

W przypadku zamówień z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze, na odbiór oczekujemy do 5 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską, lub za pomocą Poczty Polskiej, w tym również POCZTEX-em, oraz za pośrednictwem firmy InPost.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

-Poczta Polska – 9,90 zł (przesyłka pocztowa)

-Poczta Polska – 15,90 zł (przesyłka pocztowa, za pobraniem)

-Kurier 15,90 zł

-Kurier 21,90 zł (przesyłka za pobraniem)

-Paczkomaty InPost - 10,90 zł

Czas dostawy przesyłki do kupującego wynosi:

-Poczta Polska – 2 do 5 dni roboczych (przesyłka pocztowa),

-Paczkomaty InPost - 2 do 4 dni roboczych

-Kurier – 1-2 dni robocze (jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00)

Wysyłka następuje najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia, lub dokonaniu wpłaty w przypadku przesyłek z opcją przedpłaty.

Podczas odbioru zamówienia ze sklepu należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.

W przypadku zamówień z dostawą poza teren Polski koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi 49,90 zł - dotyczy krajów europejskich.

Lista krajów do których realizujemy zamówienia znajduje się TUTAJ.

Cennik kosztów dostawy znajduje się TUTAJ.

Lista możliwych form zapaty znajduje się TUTAJ.

www.f-planet.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zamówionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.

5. Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Prawo wypowiedzenia umowy

W naszym sklepie internetowym macie Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia od umowy wynosi 21 dni, począwszy od dnia, w którym weszliście Państwo lub wyznaczona przez Państwa osoba trzecia, nie będąca przewoźnikiem, w posiadanie zamówionych w naszym sklepie internetowym towarów. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować firmę D.M.F. Planet Marek Tokarski , Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn, telefon 730-108-848, mail: f-planet@f-planet.pl w oparciu o jednoznaczne oświadczenie (np. listownie lub pocztą elektroniczną) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. W tym celu mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy LINK DO FORMULARZA ODSTĄPIENIA lub  wzór w formacie PDF  , który jednak nie jest wzorem obligatoryjnym. Dla zachowania okresu odstąpienia od umowy wystarczy, że odeślą Państwo powiadomienie o skorzystaniu z prawa o odstąpieniu od umowy przed upływem okresu odstąpienia. Sklep Fashion Planet ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi na trwałym nośniku (e-mail) potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa powyżej.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku skorzystania przez Państwa z prawa do odstąpienia od umowy jesteśmy zobowiązani do zwrotu Państwu wszystkich płatności, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które wynikają z wyboru przez Państwa innego rodzaju dostawy niż oferowanej przez nas ekonomicznej przesyłki standardowej), niezwłocznie i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania przez nas powiadomienia o odstąpieniu od umowy. Przy dokonywaniu zwrotu płatności stosujemy tę samą formę płatności, z jakiej skorzystali Państwo, dokonując pierwotnej płatności, chyba że wyraźnie ustalono z Państwem inaczej; w żadnym wypadku nie zostaną Państwu naliczone opłaty z tytułu zwrotu płatności. Mamy prawo do odmowy zwrotu płatności do chwili otrzymania przez nas towarów lub do chwili przedstawienia przez Państwa potwierdzenia wysłania towarów, w zależności, co nastąpi wcześniej. Mają Państwo obwiązek przesłania lub przekazania nam towarów zawsze najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Okres jest zachowany, jeśli odeślą Państwo towary przed upływem okresu 21 dni. Bezpośrednie koszty wysyłki zwrotnej towarów ponoszą Państwo. Maksymalny koszt przesyłki pocztowej nie powinien przekroczyć 20 zł. Państwo ponoszą również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, rozmiaru, cech i funkcjonowania Produktu.

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie istnieje w przypadku umów o dostawę towarów, które nie są prefabrykowane i które wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub wskazania konsumenta lub które jednoznacznie zostały dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.

www.f-planet.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

Aby dokonać zwrotu zamówienia towar należy odesłać na adres: D.M.F. PLANET Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn

5a. Wymiana towarów

Wymiana towaru jest możliwa w terminie 21 dni od daty odebrania przesyłki. Dokonywana jest bezpłatnie, na inny rozmiar lub inny model wskazany przez klienta, pod warunkiem, że jest dostępny w danej chwili w magazynie Sprzedającego. Koszty przesyłek ponosi Kupujący. Warunkiem wymiany jest odesłanie towaru do Sprzedającego.

Aby dokonać wymiany zamówienia towar należy odesłać na adres: Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn

6. Reklamacje

Wszystkie produkty będące w ofercie www.f-planet.pl są fabrycznie nowe i są objęte 2-letnią gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.

www.f-planet.pl zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną, oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu www.f-planet.pl tj. Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn

Wzór pisma reklamacyjnego znajduje się TUTAJ.

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez www.f-planet.pl

www.f-planet.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:

  1. nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

  2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

  3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

  4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

Uprawnienia konsumenta

Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

1) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

 Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych.

2) Grupa: naprawa/wymiana

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

Koszty reklamacyjne

Koszty wymiany lub naprawy produktów ponosi Sprzedawca. Klient w razie odstąpienia od umowy albo żądania wymiany Produktu na wolny od wad, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
  • Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

7. Inne

1. Aktualny regulamin jest publikowany na stronie internetowej sklepu. Treść regulaminu zostanie również wysłana wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia na adres e-mail podany w zamówieniu przez klienta.

2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujacych minimalnych wymagań technicznych:
-posiadanie przez klienta adresu e-mail,
-posiadanie jednej z wymienionych poniżej przeglądarek internetowych:
* Internet Explorer w wersji 8 lub nowsza,
* Google Chrome,
* Mozzilla Firefox,
* Opera.

3. W przypadku pomyłki klienta co do ilości zamawianego towaru, lub błędnego naliczenia zamówienia przez system, klient ma prawo do zmiany zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia. Po dokonaniu korekty zamówienia przez klienta, sprzedający generuje wiadomość, która jest wysyłana na wskazany przez klienta w momencie składania zamówienia adres e-mail. Wiadomość zawiera zaktualizowane potwierdzenie zamówienia.

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: telefoniczny pod numerem 730-108-848 lub drogą elektroniczną na adres f-planet@f-planet.pl

5. Zgodnie z art. 11 nowej ustawy przedsiębiorca ma obowiązek uzyskać od konsumenta wyraźną zgodę na każdą dodatkową płatność, która wykracza poza uzgodnioną cenę za produkt czy usługę. Zapis ten obejmuje płatności za wszystkie dodatkowe produkty i usługi oferowane klientowi, np. opłata za opakowanie, opłata za ubezpieczenie, czy inne usługi. Zgodnie z tym każda dodatkowa usługa lub produkt musi zostać świadomie wybrana przez konsumenta, np. poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru. 

8. Polityka plików cookies

Niniejsza Polityka plików cookies dotyczy plików "cookies" i odnosi się do strony internetowej www.f-planet.pl, której właścicielem jest firma D.M.F. PLANET. Czym są pliki "cookies"? Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność danego użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają one urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji. Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy? Sesyjne pliki cookie Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki. Pliki cookie służące do analiz Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu. Pliki cookie używane do targetowania Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji. Usuwanie plików "cookies" Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z informacji zawartych we właściwych przeglądarkach:

- Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek

- Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

- Internet Explorer 7 i 8: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/block-or-allow-cookies

- Internet Explorer 9: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/block-enable-or-allow-cookies

- Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html

- Safari: http://support.apple.com/kb/ph5042

9. Polityka prywatności

Jakie dane o Tobie zbieramy?
Zanim będziemy mogli dokonać końcowej transakcji zakupu w naszym sklepie internetowym pod adresem www.f-planet.pl zapytamy Państwa o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres email. Aby można skorzystać z niektórych funkcji naszego sklepu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres e-mail oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie sklepu internetowego. Rejestracja nie jest również wymagana do dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym. Podczas każdej wizyty w sklepie www.f-planet.pl , automatycznie zbierane są dane np. Twój adres IP, nazwa domeny (link) z której przychodzisz, typ konkretnej przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty e-mail, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres e-mail, itp.
W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?
W żadnym wypadku nie sprzedajemy danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.
Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu. Rejestracja nie jest obowiązkowa.
Dane zbierana podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym wysłania do Ciebie zamówionego towaru. Twoje dane mogą w tym celu być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze (PayU S.A.) w celu obciążenia Twojej karty kredytowej. Firma ta nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli chcesz dokonać zakupu.
Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, wykorzystamy Twoje dane w celu wysłania Tobie naszego Newslettera.
Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.
Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje pytania.
W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
W przypadku naruszenia Regulaminu naszego sklepu internetowego, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.
W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?
Jeżeli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym otrzymasz od nas emaile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeśli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojego zamówienia.
Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, będziesz od nas otrzymywać drogą e-mailową Newsletter.
W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?
Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji MOJE KONTO, możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania się do systemu i wysyłki Newslettera. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury.
Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.
Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")
Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?
Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Jedynie dostęp do nich mają wybrani pracownicy www.f-planet.pl w celu realizacji zamówienia.
Zmiany polityki prywatności.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.
Administratorem Państwa danych jest: D.M.F. PLANET MAREK TOKARSKI
W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt poprzez e-mail F-PLANET@F-PLANET.PL lub telefon 730-108-848

Obowiązująca ustawa o prawach konsumenta znajduje się TUTAJ .

Szybki kontakt
Zadzwoń: 730-108-848
Napisz: f-planet@f-planet.pl
NEWSLETTER

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z AKTUALNOŚCIAMI W NASZYM SKLEPIE.

Kontakt
  • D.M.F. PLANET
  • Rajczyn 9
  • 56-160 Rajczyn
  • 730-108-848
  • f-planet@f-planet.pl
O sklepie

Fashion PLANET to miejsce, w którym znajdziesz odzież inną, niż wszędzie! Niebanalne koszulki, designerskie spodnie, swetry, których każdy Ci pozazdrości - oraz wiele innych rzeczy - zapraszamy!