Regulamin sklepu Fashion Planet

1.Postanowienia ogólne

Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu można zawsze znaleźć na naszej stronie pod adresem: www.f-planet.pl

Regulamin wchodzi w życie z dniem 23.05.2018 i stanowi dokument określający zasady sprzedaży w sklepie internetowym pod adresem www.f-planet.pl.

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym pod adresem www.f-planet.pl Kupujący oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłki towaru oraz wystawienia stosownego dowodu zakupu, a sklep zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych rzeczy bez wad.

2. Właściciel sklepu internetowego

Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.f-planet.pl jest firma:

D.M.F. PLANET MAREK TOKARSKI

z biurem handlowym mieszczącym się w: Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn 

Nasza firma została zarejestrowana w:

Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej

NIP: 894-236-31-84

REGON: 932078354

mBank-nr konta: 12 1140 2004 0000 3702 4692 4944

Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem strony internetowej www.f-planet.pl, przez całą dobę, oraz w biurze handlowym mieszczącym się w Rajczynie nr 9. Przed wizytą w naszym biurze prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Telefon: 730-108-848, mail: f-planet@f-planet.pl

3. Ceny zawarte w sklepie

Wszystkie ceny znajdujące się na stronie sklepu www.f-planet.pl podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT.

Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

Ceny towarów podane na stronie www.f-planet.pl nie zawierają kosztów wysyłki.

Wszystkie produkty są nowe, bez wad fizycznych i prawnych.

4. Zamówienia i dostawa

Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie www.f-planet.pl, drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną email.

Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym oraz Sprzedającym - sklepem www.f-planet.pl

Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 12:00 (wysyłane za pośrednictwem kuriera) lub 12:30 (wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej) realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego. W przypadku zamówień z przedpłatą, wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedającego.

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.

www.f-planet.pl ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.

Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar na poprzez:

-przelew bankowy na konto sklepu, na przelew oczekujemy 4 dni robocze, brak wpłaty będzie skutkować anulowaniem zamówienia

-szybka płatność internetowa PayU

-płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel).

W przypadku zamówień z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze, na odbiór oczekujemy do 5 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską, lub za pomocą Poczty Polskiej, w tym również POCZTEX-em, oraz za pośrednictwem firmy InPost.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

-Poczta Polska – 9,90 zł (przesyłka pocztowa)

-Poczta Polska – 15,90 zł (przesyłka pocztowa, za pobraniem)

-Kurier 15,90 zł

-Kurier 21,90 zł (przesyłka za pobraniem)

-Paczkomaty InPost - 10,90 zł

Czas dostawy przesyłki do kupującego wynosi:

-Poczta Polska – 2 do 5 dni roboczych (przesyłka pocztowa),

-Paczkomaty InPost - 2 do 4 dni roboczych

-Kurier – 1-2 dni robocze (jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00)

Wysyłka następuje najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia, lub dokonaniu wpłaty w przypadku przesyłek z opcją przedpłaty.

Podczas odbioru zamówienia ze sklepu należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.

W przypadku zamówień z dostawą poza teren Polski koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi 49,90 zł - dotyczy krajów europejskich.

Lista krajów do których realizujemy zamówienia znajduje się TUTAJ.

Cennik kosztów dostawy znajduje się TUTAJ.

Lista możliwych form zapaty znajduje się TUTAJ.

www.f-planet.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zamówionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.

5. Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Prawo wypowiedzenia umowy

W naszym sklepie internetowym macie Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia od umowy wynosi 21 dni, począwszy od dnia, w którym weszliście Państwo lub wyznaczona przez Państwa osoba trzecia, nie będąca przewoźnikiem, w posiadanie zamówionych w naszym sklepie internetowym towarów. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować firmę D.M.F. Planet Marek Tokarski , Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn, telefon 730-108-848, mail: f-planet@f-planet.pl w oparciu o jednoznaczne oświadczenie (np. listownie lub pocztą elektroniczną) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. W tym celu mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy LINK DO FORMULARZA ODSTĄPIENIA lub  wzór w formacie PDF  , który jednak nie jest wzorem obligatoryjnym. Dla zachowania okresu odstąpienia od umowy wystarczy, że odeślą Państwo powiadomienie o skorzystaniu z prawa o odstąpieniu od umowy przed upływem okresu odstąpienia. Sklep Fashion Planet ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi na trwałym nośniku (e-mail) potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa powyżej.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku skorzystania przez Państwa z prawa do odstąpienia od umowy jesteśmy zobowiązani do zwrotu Państwu wszystkich płatności, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które wynikają z wyboru przez Państwa innego rodzaju dostawy niż oferowanej przez nas ekonomicznej przesyłki standardowej), niezwłocznie i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania przez nas powiadomienia o odstąpieniu od umowy. Przy dokonywaniu zwrotu płatności stosujemy tę samą formę płatności, z jakiej skorzystali Państwo, dokonując pierwotnej płatności, chyba że wyraźnie ustalono z Państwem inaczej; w żadnym wypadku nie zostaną Państwu naliczone opłaty z tytułu zwrotu płatności. Mamy prawo do odmowy zwrotu płatności do chwili otrzymania przez nas towarów lub do chwili przedstawienia przez Państwa potwierdzenia wysłania towarów, w zależności, co nastąpi wcześniej. Mają Państwo obwiązek przesłania lub przekazania nam towarów zawsze najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Okres jest zachowany, jeśli odeślą Państwo towary przed upływem okresu 21 dni. Bezpośrednie koszty wysyłki zwrotnej towarów ponoszą Państwo. Maksymalny koszt przesyłki pocztowej nie powinien przekroczyć 20 zł. Państwo ponoszą również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, rozmiaru, cech i funkcjonowania Produktu.

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie istnieje w przypadku umów o dostawę towarów, które nie są prefabrykowane i które wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub wskazania konsumenta lub które jednoznacznie zostały dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.

www.f-planet.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

Aby dokonać zwrotu zamówienia towar należy odesłać na adres: D.M.F. PLANET Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn

5a. Wymiana towarów

Wymiana towaru jest możliwa w terminie 21 dni od daty odebrania przesyłki. Dokonywana jest bezpłatnie, na inny rozmiar lub inny model wskazany przez klienta, pod warunkiem, że jest dostępny w danej chwili w magazynie Sprzedającego. Koszty przesyłek ponosi Kupujący. Warunkiem wymiany jest odesłanie towaru do Sprzedającego.

Aby dokonać wymiany zamówienia towar należy odesłać na adres: Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn

6. Reklamacje

Wszystkie produkty będące w ofercie www.f-planet.pl są fabrycznie nowe i są objęte 2-letnią gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.

www.f-planet.pl zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną, oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu www.f-planet.pl tj. Rajczyn 9, 56-160 Rajczyn

Wzór pisma reklamacyjnego znajduje się TUTAJ.

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez www.f-planet.pl

www.f-planet.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:

  1. nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

  2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

  3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

  4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

Uprawnienia konsumenta

Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

1) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

 Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych.

2) Grupa: naprawa/wymiana

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

Koszty reklamacyjne

Koszty wymiany lub naprawy produktów ponosi Sprzedawca. Klient w razie odstąpienia od umowy albo żądania wymiany Produktu na wolny od wad, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
  • Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

7. Inne

1. Aktualny regulamin jest publikowany na stronie internetowej sklepu. Treść regulaminu zostanie również wysłana wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia na adres e-mail podany w zamówieniu przez klienta.

2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujacych minimalnych wymagań technicznych:
-posiadanie przez klienta adresu e-mail,
-posiadanie jednej z wymienionych poniżej przeglądarek internetowych:
* Internet Explorer w wersji 8 lub nowsza,
* Google Chrome,
* Mozzilla Firefox,
* Opera.

3. W przypadku pomyłki klienta co do ilości zamawianego towaru, lub błędnego naliczenia zamówienia przez system, klient ma prawo do zmiany zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia. Po dokonaniu korekty zamówienia przez klienta, sprzedający generuje wiadomość, która jest wysyłana na wskazany przez klienta w momencie składania zamówienia adres e-mail. Wiadomość zawiera zaktualizowane potwierdzenie zamówienia.

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: telefoniczny pod numerem 730-108-848 lub drogą elektroniczną na adres f-planet@f-planet.pl

5. Zgodnie z art. 11 nowej ustawy przedsiębiorca ma obowiązek uzyskać od konsumenta wyraźną zgodę na każdą dodatkową płatność, która wykracza poza uzgodnioną cenę za produkt czy usługę. Zapis ten obejmuje płatności za wszystkie dodatkowe produkty i usługi oferowane klientowi, np. opłata za opakowanie, opłata za ubezpieczenie, czy inne usługi. Zgodnie z tym każda dodatkowa usługa lub produkt musi zostać świadomie wybrana przez konsumenta, np. poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru. 

8. Polityka plików cookies

Niniejsza Polityka plików cookies dotyczy plików "cookies" i odnosi się do strony internetowej www.f-planet.pl, której właścicielem jest firma D.M.F. PLANET. Czym są pliki "cookies"? Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność danego użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają one urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji. Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy? Sesyjne pliki cookie Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki. Pliki cookie służące do analiz Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu. Pliki cookie używane do targetowania Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji. Usuwanie plików "cookies" Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z informacji zawartych we właściwych przeglądarkach:

- Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek

- Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

- Internet Explorer 7 i 8: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/block-or-allow-cookies

- Internet Explorer 9: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/block-enable-or-allow-cookies

- Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html

- Safari: http://support.apple.com/kb/ph5042

9. Polityka prywatności

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest

D.M.F. PLANET Marek Tokarski z siedzibą w Rajczynie 9, 56-160 Wińsko, operator internetowego sklepu dostępnego pod adresem www.f-planet.pl (dalej F-PLANET”).

 

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych. Oto jego dane kontaktowe:

adres e-mail: f-planet@f-planet.pl – w tytule wiadomości napisz „Do IDO”,

adres pocztowy: D.M.F. PLANET IDO, Rajczyn 9, 56-160 Wińsko.

 

Skąd mamy Twoje dane?

Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zakładania konta, lub podczas składania zamówienia bez rejestracji konta w F-PLANET, lub podałeś je nam podczas składania zamówienia przez telefon lub używane przez nas komunikatory internetowe.

 

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez F-PLANET?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, które otrzymaliśmy podczas składania zamówienia, WYŁĄCZNIE w celu realizacji Twojego zamówienia, i okazjonalnie, wysłania Ci wiadomości e-mail o naszej ofercie. Nie wykonujemy żadnych innych czynności z Twoimi danymi, nie handlujemy nimi, nie przekazujemy żadnym firmom poza firmami realizującymi dla nas obsługę doręczenia przesyłek ( Poczta Polska lub firmy kurierskie). Oprócz tego możemy posłużyć się nimi jeśli złożysz reklamację lub odstąpisz od zakupu, abyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze za oddawany towar.

 

Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?

Tylko jeśli chcesz dokonać u nas zakupu, i tylko niezbędne dane adresowe – imię i nazwisko, nazwę ulicy z numerem domu i mieszkania (lub tylko numer domu, jeśli nie ma numeracji mieszkań), kod pocztowy i nazwę miejscowości oraz numer telefonu.

 

Jakie masz uprawnienia wobec F-PLANET w zakresie przetwarzanych danych?

Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy:

• w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

• w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez F-PLANET; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;

• w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

• w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.

Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu

nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?

Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:

• przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś,

• Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

Pamiętaj, że z prawa sprzeciwu możesz skorzystać od 25 maja 2018 roku.

 

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe udostępniamy wyłącznie firmom obsługującym dostawę Twoich zamówień ( Poczta Polska lub firmy kurierskie) oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe (PAYU)

Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.

 

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:

• dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,

• wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,

• zapobiegania nadużyciom i oszustwom,

• statystycznych i archiwizacyjnych,

• maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do

momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział – będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas ich trwania i okres rozliczenia wręczania nagród.

W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będziemy przechowywać dane przez okres, w którym F-PLANET zobowiązane jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich

spełnienia przez organy publiczne.

 

Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

NIE.

Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający

na Twoje prawa?

NIE.


Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")
Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?
Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Jedynie dostęp do nich mają wybrani pracownicy www.f-planet.pl w celu realizacji zamówienia.
Zmiany polityki prywatności.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.
Administratorem Państwa danych jest: D.M.F. PLANET MAREK TOKARSKI
W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt poprzez e-mail F-PLANET@F-PLANET.PL lub telefon 730-108-848

Obowiązująca ustawa o prawach konsumenta znajduje się TUTAJ .

Szybki kontakt
Zadzwoń: 730-108-848
Napisz: f-planet@f-planet.pl
NEWSLETTER

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z AKTUALNOŚCIAMI W NASZYM SKLEPIE.

Kontakt
  • D.M.F. PLANET
  • Rajczyn 9
  • 56-160 Rajczyn
  • 730-108-848
  • f-planet@f-planet.pl
O sklepie

Fashion PLANET to miejsce, w którym znajdziesz odzież inną, niż wszędzie! Niebanalne koszulki, designerskie spodnie, swetry, których każdy Ci pozazdrości - oraz wiele innych rzeczy - zapraszamy!